مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-20سياسي

دوستی و محبت به اهل بیت(ع) فضیلت و ارزش است


ارتباط و دوستی و محبت به اهل بیت علیهم السلام یک فضیلت و ارزش به شمار می رود و باید جایگاه ارزشمند اهل بیت را در جامعه ترویج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علیرضا پورذهبی ظهر امروز در آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت علیه السلام که با حضور شعرا، ادبا و فرهیختگان استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اشعار زیادی در خصوص اهل بیت سروده شده است که جایگاه ارزشمند آنها را می رساند.

وی با اشاره به اینکه روایات زیادی در مورد شفاعت ذکر شده است، افزود: امروز روایات زیادی مستند شده و سینه به سینه نیز منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اشعاری که شاعران آیینی در این کنگره سرودند روضه زنده ای بود که قوی بودن شعر شاعران را می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: هر چیزی که در قرآن وجود دارد در اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: ارتباط و دوستی و محبت به اهل بیت علیهم السلام یک فضیلت و ارزش به شمار می رود و باید جایگاه ارزشمند اهل بیت را در جامعه ترویج دهیم.

  وی همچنین به فضیلت و جایگاه زیاتنامه حضرت علی(ع) پرداخت و گفت: در این زیارتنامه قید شده که گواهی می‏ دهم که تو در راه خدا جهاد کردی و حق جهاد در دین خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی و محبت به اهل بیت(ع) فضیلت و ارزش است

دوستی و محبت به اهل بیت(ع) فضیلت و ارزش است