مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-20اجتماعي

تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران گفت: تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است.

- معاون پژوهش، برنامه ریزی آمورزش و پرورش مازندران مطرح کرد تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش ایسنا/مازندران معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران گفت: تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛علی سهرابی در جمع همکاران گروه های آموزشی در زمینه تولید محتوا و درسنامه حوزه ابتدایی شهرستان قائم شهر، اصل را بر کلاس حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان و اظهار کرد: اما این روال به صورت کاملا اختیاری است و خانواده ها می توانند انتخاب کنند که از چه روشی برای آموزش فرزندان شان استفاده کنند.

وی اولویت اصلی آموزش و پرورش را سلامت معلمان و دانش آموزان دانسته و تصریح کرد: فراهم کردن بستر آموزشی و محیط امن برای آموزش حضوری می تواند از نگرانی خانواده ها بکاهد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران تصریح کرد: در این زمینه ما هر چه خدمات بهتری ارائه دهیم از نگرانی خانواده ها کاسته شده و به آموزش حضوری اعتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش

تحقق عدالت آموزشی در ایام کرونا مهم ترین اولویت آموزش و پرورش