مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-20اقتصادي

چند درصد جامعه ایرانی مصرف کننده دائمی موادمخدر هستند؟


بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر معادل سه درصد جامعه درگیر اعتیاد شده و مصرف کننده دائمی هستند و یک میلیون و 200 هزار نفر تفننی مصرف می کنند.

- ایسنا/کرمان یک روانشناس تربیتی گفت: بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر معادل سه درصد جامعه درگیر اعتیاد شده و مصرف کننده دائمی هستند و یک میلیون و 200 هزار نفر تفننی مصرف می کنند.

دکتر علی روحی در گفت و گو با ایسنا درباره مصرف موادمخدر در جامعه اظهار کرد: از ده ها سال قبل دنیا تلاش می کند تا بحث مواد مخدر را از عرضه تا مصرف کاهش بدهد اما نتوانسته این مسئله را به صفر برساند.

وی افزود: در ایران نیز در پیشگیری و درمان سوءمصرف مواد مخدر فعالیت های مختلفی صورت می گیرد و مقام معظم رهبری همه دستگاه ها را موظف کردند در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت کنند.

روحی با اشاره به اینکه طرح یاریگران زندگی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با هدف همگانی کردن فعالیت های پیشگیری به اجرا در آمده، تصریح کرد: ایجاد حس مسئولیت در میان مردم و گروه های مختلف اجتماعی به منظور پیشگیری در محیط های هدف در طرح یاریگران دنبال می شود و از طرح های اجتماع محور است و در دنیا کار و نتیجه مثبتی از آن دیده شده است.

این روانشناس تربیتی با بیان اینکه نتیجه موردنظر اجرای این طرح زندگی توام با سلامتی، نشاط و امید به آینده عاری از موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد جامعه ایرانی مصرف کننده دائمی موادمخدر هستند؟

چند درصد جامعه ایرانی مصرف کننده دائمی موادمخدر هستند؟