مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-19اقتصادي

سد «نعمت آباد» اسدآباد افتتاح شد/سیراب شدن 450هکتار اراضی کشاورزی


همزمان با برگزاری بیست و یکمین هفته از پویش «هر هفته الف- ب- ایران» و با حضور وزیر نیرو در استان همدان سد «نعمت آباد» اسدآباد افتتاح شد.

- همدان - همزمان با برگزاری بیست و یکمین هفته از پویش هر هفته الف- ب- ایران و با حضور وزیر نیرو در استان همدان سد نعمت آباد اسدآباد افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ صبح یکشنبه همزمان با برگزاری بیست و یکمین هفته از پویش هر هفته الف- ب- ایران و با حضور وزیر نیرو در استان همدان سد نعمت آباد اسدآباد افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در حاشیه افتتاح سد نعمت آباد گفت: سد نعمت آباد با هدف بهبود منابع آب کشاورزی منطقه احداث شده و آب کشاورزی 450 هکتار از اراضی را تأمین خواهد کرد.

منصور ستوده بابیان اینکه مطالعات اولیه شناخت برای احداث سد از سال 1376 آغاز شد؛ گفت: این سد بر روی رودخانه شهاب کار شده و عرض تاج هفت متر؛ طول تاج 600 متر و حجم مخزن سد هم 4.

6 میلیون مترمکعب است.

وی با بیان اینکه سد نعمت آباد در حال حاضر 2.

2 میلیون متر مکعب آب در مخزن خود ذخیره دارد؛ افزود: اعتباری که تا پایان سال 1397 به پروژه اختصاص یافته معادل 382 میلیارد ریال بوده و در سال 1398 نیز اعتبار 261 میلیارد ریال برای اجرای آن مصوب شد که 100 درصد تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد «نعمت آباد» اسدآباد افتتاح شد/سیراب شدن 450هکتار اراضی کشاورزی

سد «نعمت آباد» اسدآباد افتتاح شد/سیراب شدن 450هکتار اراضی کشاورزی