مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 19:502020-09-19اقتصادي

افتتاح و احیای 200 کارگاه تولید لوازم تحریر ایرانی و ایجاد 2 هزار شغل


با افتتاح و احیای 200 کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، 2 هزار فرصت شغلی در این صنعت ایجاد شده است.

- با افتتاح و احیای 200 کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، 2 هزار فرصت شغلی در این صنعت ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت با اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد برکت برای افتتاح، احیا و حمایت از 200 کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی، 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

این میزان سرمایه گذاری، تولید 800 هزار جامدادی و 700 هزار کیف و کوله را در این کارگاه ها به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: افتتاح و احیای این تعداد کارگاه تولیدی، علاوه بر رونق تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی و اختصاص سهم بیشتری از بازار به محصولات تولید داخل، باعث فراهم آمدن فرصت های کسب و کار برای 2 هزار نفر شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از 3 سال گذشته در قالب پویش مشق احسان به حوزه نوشت افزار ورود کرده و باعث تحول در این حوزه شده است.

مدنی با اشاره به خریداری و توزیع یک میلیون بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی میان دانش آموزان مناطق محروم خاطرنشان کرد: مقرر شد که بنیاد برکت نیز با افتتاح، احیا و حمایت از واحدها و کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و احیای 200 کارگاه تولید لوازم تحریر ایرانی و ایجاد 2 هزار شغل

افتتاح و احیای 200 کارگاه تولید لوازم تحریر ایرانی و ایجاد 2 هزار شغل