مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:252020-09-19حوادث

مثلث دزدان در دایره پلیس!


پیگیری پرونده سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع های مسکونی، سارقان منزل و خودرو را که به صورت اضلاع مثلث در سه نقطه مشهد فعالیت می کردند در حالی به دایره عملیاتی پلیس کشاند که سرنخ ها به دزدان «زندان نشین» رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ورود پلیس به زاویه دزدان مثلثی از ظهر بیست و دوم شهریور هنگامی شروع شد که گزارش سرقت یک دستگاه دوچرخه از پارکینگ یک مجتمع مسکونی، نیروهای تجسس کلانتری شفا را به بولوار شهید موسوی قوچانی کشاند، در بررسی آثار به جا مانده از سارق و بازبینی دوربین های ترافیکی، ردی از یک زن و مرد جوان به دست آمد که سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شده بودند.

با این سرنخ بی درنگ عملیات ردزنی پلیس با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ عباس صارمی (رییس پلیس مشهد) به طور غیرمحسوس آغاز شد.

نیروهای تجسس با کسب مجوزهای قضایی از قاضی سیدجواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به مخفیگاه سارقان در بولوار ادیب منطقه قاسم آباد وارد شدند و مرد جوان را در اتاق خواب دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه مذکور تعداد زیادی کارت های بانکی، مدارک شناسایی متعلق به دیگران، چمدان، کیف لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، دو دستگاه دوچرخه و دفترچه های درمانی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث دزدان در دایره پلیس!

مثلث دزدان در دایره پلیس!