مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:502020-09-19بين الملل

ظاهرات علیه آمریکا و «دحلان» در قدس اشغالی


اهالی قدس اشغالی علیه آمریکا و توطئه این کشور برای جایگزینی «محمد دحلان» عضو جدا شده جنبش فتح و مشاور، ولی عهد ابوظبی بر کرسی ریاست تشکیلات خودگردان تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، به دنبال انتشار اخبار حاکی از مقاصد آمریکا برای نشاندن «محمد دحلان» عضو جدا شده جنبش فتح به جای «محمود عباس» بر کرسی ریاست تشکیلات خودگردان، ده‌ها فلسطینی در منطقه «الرام» قدس اشغالی علیه دحلان تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار علیه نقشه‌های آمریکا و دحلان او را مزدور رژیم اشغالگر خواندند و گفتند: «ای دحلان،‌ای جاسوس، این قدس عربی است».

دیوید فریدمن سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در گفتگو با روزنامه «اسراییل الیوم» گفت که کشورش در فکر تعیین محمد دحلان به جای محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین است.

اظهارات این سفیر آمریکایی تاکنون بی سابقه بوده که به طور علنی از نقش احتمالی آتی دحلان که مورد حمایت امارات است، صحبت می‌کند.

فریدمن نخستین سفیر آمریکا در قدس اشغالی پس از انتقال آن از تل‌آویو در این گفتگو با متهم کردن رهبران فلسطینی به اینکه به ملت فلسطین خدمت شایسته‌ای نمی‌کنند، مدعی شد که مردم یهودا و سامره (کرانه باختری) زندگی بهتری می‌خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظاهرات علیه آمریکا و «دحلان» در قدس اشغالی

ظاهرات علیه آمریکا و «دحلان» در قدس اشغالی