مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:002020-09-19اقتصادي

دستگاه های برتر در اردبیل تجلیل شدند


آیین معرفی و تجلیل از دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی استان اردبیل برگزار شد.

- در این مراسم که 29 شهریور با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و تندیس از مدیران دستگاه های اجرایی که در ارزیابی نهایی جشنواره شهید رجایی رتبه های برتر را کسب کرده بودند، تجلیل و قدردانی شد.

ثبت احوال، راه و شهرسازی، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره کل گمرکات و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه های برتر سال 98 بودند که در جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تمام دستاوردها و موفقیت های خود را در عرصه داخلی و بین المللی از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دارد.

داود شایقی خاطرنشان کرد: همکاران ما در ماه های گذشته با جمع آوری اطلاعات، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه ها سعی کردند تا براساس شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های برتر و موفق استان را در ارائه خدمات به مردم شناسایی و معرفی کنند.

وی افزود: همه ساله شیوه های ارزشیابی دستگاه ها براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی اعلام می شود که بر همین اساس به صورت دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های برتر در اردبیل تجلیل شدند

دستگاه های برتر در اردبیل تجلیل شدند