مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-19سياسي

توصیه استاندار به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛ گره گشا باشید نه گره افزا


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استانی گفت: باید گره گشای کار مردم باشیم و گره افزایی نکنیم بخشنامه را گذاشته اند که گره ها را باز کنند دنبال تبصره ای باشیم که گره گشایی شود نه این که گره مشکلات مردم را بیشتر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی سنگ بنایی برای پیام های الهام بخش شد و طرازی ایجاد کردند تا مدیران با آن سنجیده شوند.

استاندار ادامه داد: برای پایداری و استمرار انقلاب کارهای حسین گونه می خواهیم که باید در عرصه خدمت تا آخر ایستاد و الگو شهیدان رجایی و باهنر است که در دوره زندگی آن ها خدشه و نقطه تاریکی جز خدمت و سلامت و پاکی دیده نشد و طراز کارمند جمهوری اسلامی آن ها هستند.

رییس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سختی هایی که شهید رجایی تحمل کرد اشاره و اظهار کرد: انتظار از مدیران استان این است که را همه ظرفیت های استان برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

کلانتری افزود: مدیر باید از خود بپرسد که آیا از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کردم که اگر این گونه بود در راه شهید رجایی و باهنر حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه استاندار به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛ گره گشا باشید نه گره افزا

توصیه استاندار به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد؛ گره گشا باشید نه گره افزا