مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-19سياسي

مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت تمدید نمی شود


سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان سنجش اعلام کردند: مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت قابل تمدید نیست و در موعد مقرر نیز برگزار و نتیجه اولیه 45 روز بعد اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عده‌ای از مخاطبان در سامانه فارس من خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شده‌اند.

مخاطبان اظهار کرده‌اند، زمان کافی برای برگزاری آزمون لحاظ نشده و با توجه به تعویق کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین شیوع بیماری کرونا به خاطر سلامت داوطلبان این اقدام صورت بگیرد.

در متن این مطالبه آمده است: در پی انتشار دفترچه آزمون استخدامی و آغاز ثبت‌نام، متأسفانه زمان کافی برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی لحاظ نشده است، با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان در آزمون‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری که چندین بار به تعویق افتاد، شرکت کردند و فرصت زیادی برای مطالعه منابع آزمون استخدامی نداشتند و ندارند همچنین با وجود شیوع گسترده بیماری کرونا و قرار گرفتن بسیاری از استان‌های کشور در وضعیت قرمز و همچنین شیوع بیماری آنفلوآنزا در فصل پاییز و تداخل این دو بیماری، وضعیت سلامتی داوطلبین بیشتر از پیش به خطر بیفتد، لذا انتظار می‌رود در جهت به تعویق افتادن این آزمون تجدیدنظر صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت تمدید نمی شود

مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت تمدید نمی شود