مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-19اقتصادي

فیدرهای برق پرعارضه آمل تعمیر و ساماندهی شده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: 22 کیلومتر از شبکه برق و فیدرهای پرعارضه آمل در قالب مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز سپری عص ر شنبه پس از پایان مانور یک روزه تعمیرات وساماندهی فیدرهای پرعارضه برق در آمل هدف از اجرای این مانور را افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، افزایش تاب آوری شبکه توزیع برق آمل، کاهش خاموشی های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین بیان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی در نگهداشت شبکه با هدف کاهش هزینه های جاری در تدوین سناریوی مانور، انجام فعالیت های کم هزینه و کارا و بکارگیری ظرفیت نیروهای داخلی و پیمانکاری طرف قرارداد از جمله سرویس، آچارکشی، شاخه زنی، فرم دهی و … در اولویت برنامه های تعریف شده قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه این مانور در مسافتی به طول 22 کیلومترانجام شد، اضافه کرد: این مانور بر روی فیدر پرعارضه در روستایی سورک که از فیدرهای بحرانی شهرستان آمل بود، اجرا شد.

سپری افزود؛ در این مانور یک روزه حدود 35 اکیپ عملیاتی خط سرد، 2 اکیپ عملیاتی خط گرم و 3 گروه عملیاتی اصلاح شاخه با 160 نفر، 2 دستگاه خودرو جرثقیل، 6 دستگاه خودرو بالابر و 2 دستگاه خودروی عملیاتی پشتیبان حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیدرهای برق پرعارضه آمل تعمیر و ساماندهی شده است

فیدرهای برق پرعارضه آمل تعمیر و ساماندهی شده است