مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-19سياسي

بیانیه هیأت رزمندگان: هفته دفاع مقدس، فرصت طلایی برای بازخوانی جنگ


هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد و اعلام داشت: هفته دفاع مقدس، فرصت طلایی جهت بازخوانی قصه جنگ برای نسل جوان و بهره گیری از درس ها و عبرت های آن برای عبور از شرایط دشوار کنونی است.

- خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح ؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند، مصرف کند و سرمایه گذاری نماید.

(حضرت امام خامنه ای) مبارک باد و هزاران بار مبارک باد فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بر ملتی که با ایثار و فداکاری، با رشادت و جوانمردی، با جهاد و شهادت، آن دوران نورانی هشت ساله را خلق نموده و شگفتی ساز تاریخ شدند.

مهاجمین بعثی در روز 31 شهریور سال 1359، وقتی از زمین، هوا و دریا به سرزمین اسلامی ایران یورش آوردند، بر این تصور بودند که به دلیل برخورداری از حمایت ها و پشتیبانی های تمامی قدرت های جهان و همچنین دولت های مرتجع عرب در منطقه، به سرعت در پرتو استراتژی جنگ برق آسا، فاتح جنگ شده و به تمامی اهداف خود خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هیأت رزمندگان: هفته دفاع مقدس، فرصت طلایی برای بازخوانی جنگ

بیانیه هیأت رزمندگان: هفته دفاع مقدس، فرصت طلایی برای بازخوانی جنگ