مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-19فناوري

یک کیف پول با صاحبانی بیشتر از جمعیت کانادا


40 میلیون ایرانی اکنون از خدمات کیف پول الکترونیک آپ استفاده می کنند که رقمی بیش از جمعیت 38 میلیونی کانادا را نشان می دهد.

- 40 میلیون ایرانی اکنون از خدمات کیف پول الکترونیک آپ استفاده می کنند که رقمی بیش از جمعیت 38 میلیونی کانادا را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی آسان پرداخت ، کیف پول الکترونیک آپ با هدف راحتی هموطنان هنگام پرداخت های خرد، در دسترس تمامی کاربران این اپلیکیشن قرار دارد و حتی بسیار پیش تر از شیوع کوید19 توانسته بود مردم را از ورود چندباره رمزهای بانکی، پویا و کدهای امنیتی در ساعات مختلف شبانه روز، بی نیاز کند.

این کیف پول مدتی ست با اپلیکیشن های پرمخاطب کشور همچون اسنپ و اسنپ فود هم یکپارچه شده و هر کاربری که نیاز به پرداخت برای خدماتی مانند حمل ونقل، رستوران، کافه، جابه جایی کالا، مشورت پزشکی آنلاین و خرید سوپرماکتی دارد، می تواند بدون مشقت های وارد کردن رمز و کد امنیتی، به سادگی و با فشردن فقط یک دکمه، عبارت مهم تراکنش موفق دریافت کند؛ عبارتی که با وجود ظاهر ساده، گاهی زمان بسیاری از همه ما در تاکسی، رستوران یا حین انجام وظایف کاری در محل کار می گیرد.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز چندی پیش، نظر به توسعه فضای کسب و کار و شناسایی نیازهای جدید در حوزه پرداخت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کیف پول با صاحبانی بیشتر از جمعیت کانادا

یک کیف پول با صاحبانی بیشتر از جمعیت کانادا