مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-19اقتصادي

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی استان سمنان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی این استان به شدت پیگیری می شود.

- غلامرضا خراسانیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب سال 74 و اصلاحی در سال 85 اصلی ترین قانون و سند بالادستی سازمان امور اراضی کشور و وزارت جهاد کشاورزی برای حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی و صیانت از عرصه های زراعی و باغ های کشور است.

وی افزود: بر اساس ماده یک قوانین ذکرشده تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها به جز در موارد ضروری ممنوع است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: به موجب تبصره یک قوانین تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در هر استان به عهده کمیسیونی بوده که اعضای آن شامل رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی، رییس سازمان مسکن و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست و یک نفر نماینده استاندار بوده و جلسات نیز به ریاست سازمان جهاد کشاورزی تشکیل می شود.

خراسانیان گفت: بر همین اساس از ابتدای امسال تاکنون طرح های تبصره یک استان شامل واحد پذیرایی منفرد بین راهی به مساحت 7994 مترمربع، مرکز تفریحی و سرگرمی و گردشگری به مساحت 8566 مترمربع و الحاق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی استان سمنان

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی استان سمنان