مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-19حوادث

باند بزرگ قاچاق موادمخدر در سراوان منهدم شد +جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و 273 کیلو و 600 گرم انواع مواد افیونی در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و 273 کیلو و 600 گرم انواع مواد افیونی در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و 273 کیلو و 600 گرم انواع مواد افیونی در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان مطلع شدند.

وی گفت: مرزبانان با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق شدند این باند حرفه ای قاچاق را منهدم کرده و بیش از یک تن و دویست کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

وی افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، نسبت به کنترل و انسداد مسیر های تردد آن ها اقدام و با انجام عملیاتی هدفم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ قاچاق موادمخدر در سراوان منهدم شد +جزییات

باند بزرگ قاچاق موادمخدر در سراوان منهدم شد +جزییات