مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-19اجتماعي

امکان انجام تکالیف دانش آموزان در شبکه شاد فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، - با افزایش ظرفیت ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموز، امکان انجام تکالیف دانش آموزان در شبکه شاد فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

از آنجاکه تکلیف یکی از مهم ترین روش های کمک به یادگیری و تثبیت آموخته های دانش آموز است؛ این سرویس در راستای پیشرفت دانش آموز به معلم کمک می کند تا از وضعیت یادگیری دانش آموز و نقاط ضعف و قوت وی در دروس مطلع شود؛ سرویس تکلیف برای معلم شامل 3 بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه شده است.

معلم می تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات، تکلیف را ثبت کند؛ تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرارگرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن، به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ های ارسال شده دانش آموزان، تصحیح و نمره دهی به آن بتواند پاسخ صحیح تکلیف را بارگذاری کرده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انجام تکالیف دانش آموزان در شبکه شاد فراهم شد

امکان انجام تکالیف دانش آموزان در شبکه شاد فراهم شد