مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-19حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و 273 کیلو و 600 گرم انواع مواد افیونی در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق شدند این باند حرفه ای قاچاق را منهدم و بیش از یک تن و دویست کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

وی افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد آنها اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین گیر کردن قاچاقچیان شدند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله دو دستگاه خودرو محموله مواد افیونی را به عمق کشور انتقال دهند، هنگامی که در کمین مرزداران گرفتار شدند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به موضع گیری مناسب، اتخاذ تاکتیک های عملیاتی دقیق و حجم سنگین آتش مرزداران، توان رویارویی با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان