مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-19سياسي

تجلیل از مدافعان سلامت خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به نقش پرستاران در دفاع مقدس گفت: مدافعان سلامت استان در هفته دفاع مقدس تقدیر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ محمد نجاتی صبح امروز در نشست خبری که در محل بنیاد حفظ آثار خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس 3 هزار 200 برنامه در قالب 27 طرح و مصوبه در خراسان شمالی اجرا خواهد شد که انجام برخی از آنها آغاز شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به نامگذاری هر روز هفته دفاع مقدس به یک عنوان، اظهار کرد: تولید ملی، آمادگی دفاعی، خودباوری، دشمن شناسی، معنویت، خانواده و سلامت از جمله این موارد است.

وی با اشاره به نقش پرستاران در دفاع مقدس، افزود: در هفته دفاع مقدس ضمن بزرگداشت شهدای سلامت، از مدافعان سلامت استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

نجاتی نقش بانوان در دفاع مقدس را پررنگ توصیف کرد و ادامه داد: از این رو، یک روز به نامه زنان، اسوه صبر و مقاومت نامگذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بصیرت افزایی، استکبار ستیزی و توجه به وحدت ملی را از دیگر مبانی جنگ تحمیلی دانست و گفت: فرماندهان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در استان تجلیل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدافعان سلامت خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس

تجلیل از مدافعان سلامت خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس