مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-18ورزشي

فقط 10 روز وقت داریم


رییس هیات والیبال استان کرمانشاه بااشاره به مرتفع نشدن مشکل مالی تیم والیبال کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ دسته اول، گفت: حداکثر تا 10 روز دیگر فرصت داریم که بتوانیم حضورمان در این رقابت ها را قطعی کنیم.

- فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آمادگی کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول والیبال، اظهار کرد: چند ماه پیش طی تفاهم نامه ای که اداره کل ورزش و جوانان استان با شرکت پویش به عنوان سرمایه گذار پروژه تله کابین داشت، قرار شد این سرمایه گذار اسپانسر تیم والیبال کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ دسته اول باشد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام آمادگی این سرمایه گذار با فدراسیون هم رایزنی های لازم را انجام دادیم و توانستیم مجوز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را از آنها بگیریم.

رییس هیات والیبال کرمانشاه اضافه کرد: با انجام این مقدمات، پیگیر حمایت مالی اسپانسر شدیم، اما این سرمایه گذار به ما اعلام کرد از آنجایی که با شهرداری کرمانشاه برای اجرای پروژه تله کابین مشارکت دارد و باید از حساب مشترک برای واریز پول به حساب هیات والیبال برداشت داشته باشد، برای همین رضایت شهرداری هم لازم است.

وی تاکید کرد: با بوجود آمدن این اما و اگرها، با شهردار کرمانشاه هم رایزنی کردیم و ایشان هم موافقت خود را بصورت شفاهی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 روز وقت داریم

فقط 10 روز وقت داریم