مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 20:152020-09-18اقتصادي

مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل برگزار و «داود رجبی» به عنوان مدیر جدید این بانک معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل با حضور رییس هیات مدیره بانک کشاورزی برگزار شد.

ماهی کار، رییس هیات مدیره بانک کشاورزی در این مراسم اظهار کرد: بخش کشاورزی در جهت مقاوم سازی پایه های اقتصاد ملی و تامین مواد اولیه سایر بخش ها و امنیت غذایی کشور، گسترش صادرات غیر نفتی، کاهش اثرات تهدیدات ملی نظیر تحریم های اقتصادی و ارتقای رشد اقتصادی کشور نقش بی بدیلی دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های اقلیمی و اکولوژیک، به ویژه موقعیت ژئوپلتیک استثنایی ایران در جهان، می توان ادعا کرد که رشد و توسعه اقتصادی از مسیر کشاورزی می گذرد.

  رییس هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به موانع و چالش های رشد و توسعه اقتصادی در بخش کشاورزی بیان کرد: یکی از موانع مهم در این مسیر کمبود سرمایه است.

وی تصریح کرد: مطابق بند ذ ذیل ماده 33 قانون برنامه ششم مقرر شده تا بانک های غیرتخصصی 15% از منابع و بانک کشاورزی 90درصد از منابع خود را به این بخش اختصاص دهد.

رییس هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به جهش تولید در حوزه کشاورزی گفت: در این راستا قدم های موثری ازسوی بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل معرفی شد

مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل معرفی شد