مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-18اقتصادي

پشتیبانی بانک پارسیان از طرح های زیر بنایی و مولد اقتصاد با هدف جهش تولید


در راستای توسعه همکاری های بانک پارسیان با واحدهای تولیدی، مدیرعامل و دیگر مدیران بانک پارسیان همزمان با سالروز تاسیس این بانک از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران دیدن کردند.

- بانک پارسیان که پیش از این با پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از ویروس به واحدهایی که کاملا تولید داخلی هستند و همچنین مجموعه های ملی و استراتژیک کشور سرویس و خدمات دهد.

به گفته او، در حوزه برق به همت مجموعه هایی مثل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، مردم احساس خلا نمی کنند و چرخه اقتصاد کشور بدون وجود و تلاش این شرکت ها امکانپذیر نیست.

قدردانی از بانک پارسیان عین اله صالحی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران نیز در این نشست با قدردانی از بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان رتبه بالایی در خدمات دهی دارد و سبد خدمات این بانک بسیار کامل است.

وی افزود : بانک پارسیان از حامیان اصلی ما در پیشبرد و پیشرفت شرکت به شمار می رود و بی تردید موفقیت های این شرکت مرهون حمایت ها و تلاش های این بانک است.

در این بازدید، حسین فرزان معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، عباس خسروانی، معاون شعب و پشتیبانی، مریم وحیدنیا، مدیر روابط عمومی، غلامعباس ترابی، مدیر بانکداری شرکتی، محمدرضا خسروی راد مدیر امور شعب و فروش محصولات و داریوش سلیمیان رییس منطقه کرج، دکتر پرویزیان را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی بانک پارسیان از طرح های زیر بنایی و مولد اقتصاد با هدف جهش تولید

پشتیبانی بانک پارسیان از طرح های زیر بنایی و مولد اقتصاد با هدف جهش تولید