مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:002020-09-18سياسي

بی برنامگی و عدم نظارت کارآمد موجب گرانی و تورم شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: متأسفانه بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سو مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضرت امام خامنه ای و صبر و مقاومت مردم عزیز تمامی آن سختی ها و فشارهای بی سابقه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل خنثی کرده است و به زودی در پرتو این صبر و استقامت پیروزی نهایی به دست خواهد آمد.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بی تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس هشت ساله مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی است که باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم عزیز بود و حضور در مسند قدرت را فرصتی برای خدمت دانسته و به خدمات صادقانه بپردازند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی مانند بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می کنیم و عواقب این خیانت را به عهده سران وابسته و بیگانه پرست آن کشورها می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان اسلام حساب خیانت سران کشورها با مردم شأن جدا می دانند و به زودی آن سران خیانت کار سزای این خیانت و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی و عدم نظارت کارآمد موجب گرانی و تورم شده است

بی برنامگی و عدم نظارت کارآمد موجب گرانی و تورم شده است