مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-18سياسي

پاکسازی خیابان ولی عصر از فیلتر سیگار


در آستانه روز جهانی پاکسازی زمین (19 سپتامبر)، و با حضور داوطلبان سازمان های مردم نهاد شهر تهران و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری، خیابان ولی عصر تهران از ته سیگار پاکسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن خانه نجات ایران با همکاری ستاد سمن های شهر تهران پویش روز جهانی پاکسازی زمین را با محوریت پاکسازی خیابان ولی عصر از صبح روز جمعه در 7 محور آغاز کرد که بیش از یکصد نفر از فعالان و داوطلبان محیط زیستی در این پویش شرکت کردند و در حین پاکسازی، برخی شهروندان تهرانی نیز با آگاهی از خطرات فیلتر سیگار به یاری داوطلبان محیط زیستی شتافتند.

در همین راستا 5 تن از اعضای شورای شهر تهران از جمله شهربانو امانی، الهام فخاری، سید آرش حسینی میلانی، حجت نظری و محمد جواد حق شناس نیز از اول صبح با حضور در بین داوطلبان محیط زیستی به جمع آوری فیلترسیگارها در باغچه های حاشیه پیاده روها پرداختند و مسیر میدان تجریش تا خیابان راه آهن را در 7 محور پاکسازی کردند.

روز جهانی پاکسازی زمین، چندسالیست که با محوریت پاکسازی زمین از فیلتر سیگار در بیش از 157 کشور جهان برگزار می شود .

در ایران نیز به همت انجمن زیست محیطی خانه نجات ایران، پاکسازی زمین از فیلتر سیگار سال گذشته با مشارکت بیش از سه هزار نفر از داوطلبان و شهروندان در تهران برگزار شد و امسال به دلیل شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی خیابان ولی عصر از فیلتر سیگار

پاکسازی خیابان ولی عصر از فیلتر سیگار