مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-18سياسي

حسادت استکبار جهانی به امنیت ایران


استکبار جهانی به امنیت مطلوب و زبانزد نظام جمهوری اسلامی در منطقه پرآشوب غرب آسیا همواره حسادت کرده است و تلاش می کند با کمک مزدوران خارجی و داخلی و برخی رسانه های آن ها این موهبت را از ملت ایران بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد: کلیدواژه های نقشه های  شوم آمریکا و جبهه رسانه ای غربی عبری و عربی، برهم زدن امنیت، سلامت، معیشت و وحدت ملت ایران است.

امام جمعه شاهین شهر افزود: استکبار جهانی به امنیت مطلوب و زبانزد نظام جمهوری اسلامی در منطقه پرآشوب غرب آسیا همواره حسادت کرده است و تلاش می کند با کمک مزدوران خارجی و داخلی و برخی رسانه های آن ها این موهبت را از ملت ایران بگیرد.

وی با بیان این که هزینه های دفاعی کشور از بسیاری از کشورهای کم جمعیت حاشیه خلیج فارس کمتر است خاطرنشان کرد: از حربه های دیگر جبهه رسانه های استکبار، ترویج ایران هراسی در بین کشورهای همسایه است تا فروش سلاح های غربی را به این کشورهای کوچک افزایش دهند و ثروت هایشان را به تاراج ببرند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر ادامه داد: مخدوش کردن چهره نیروهای مسلح در بین ملت ایران و ایجاد حفره های امنیتی باهدف اجرای عملیات تروریستی در کشور از نقشه های دیگر دشمنان ملت ایران تا پیش از انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسادت استکبار جهانی به امنیت ایران

حسادت استکبار جهانی به امنیت ایران