مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-18بين الملل

برخی جریمه های اجتماعی برای ماسک نزدن در اندونزی


مقامات محلیِ یک روستا در اندونزی، روستاییانی را که از زدن ماسک خودداری می کنند، به امید آنکه همدلی با قربانیان، آن ها را به رعایت قوانین برای مهار کرونا متقاعد کند، - مقامات محلیِ یک روستا در اندونزی، روستاییانی را که از زدن ماسک خودداری می کنند، به امید آنکه همدلی با قربانیان، آن ها را به رعایت قوانین برای مهار کرونا متقاعد کند، مجبور به کندن قبور برای جان باختگان کرونا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات اندونزیایی اعلام کردند که سه مرد میانسال و پنج فرد جوان دیگر در منطقه مسکونیِ سرپرستی گرسیک واقع در جاوای شرقی، در تاریخ 9 سپتامبر این مجازات منحصر به فرد را دریافت کردند.

اگرچه استفاده از ماسک در سرتاسر اندونزی در ملاء عام اجباری است اما بخشی از مردم این کشور تمایلی به ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی ندارند.

کارشناسان می گویند عدم هوشیاری عمومی جلوگیری از شیوع کرونا را برای مقامات اندونزی دشوارتر ساخته است؛ ویروسی که تا به امروز نزدیک به 230 هزار نفر را در این کشور آلوده کرده است.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت اندونزی، بیش از 160 هزار نفر از بیماران کووید-19 در این کشور بهبود یافته و حداقل 9100 نفر جان باخته اند.

همزمان با اوج گرفتن موارد ابتلا به کرونا در ماه های اخیر، دولت اندونزی در ژوییه قانونی را تصویب کرد که مردم را ملزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جریمه های اجتماعی برای ماسک نزدن در اندونزی

برخی جریمه های اجتماعی برای ماسک نزدن در اندونزی