مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-18سياسي

برای انتخاب یک مدیر، مسئولان ارشد انصاف گرا باشند


مراسم مذهبی که در ادامه ماه محرم و صفر برگزار می شود باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باشد تا باعث تشدید شیوع ویروس کرونا در منطقه نشود.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: مراسم مذهبی که در ادامه ماه محرم و صفر برگزار می شود باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باشد تا باعث تشدید شیوع ویروس کرونا در منطقه نشود.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان، با اشاره به چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، اظهار کرد: اقدام صدام ملعون دقیقا مانند عمر بن سعد بود.

صدام جنگ علیه مردم ایران را شروع کرد و صدها میلیارد دلار به ایران زیان مالی وارد کرد و هزاران نفر را مجروح و کشت و خانواده ها را داغدار کرد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه در چهل سال پیش کشورهای زیادی با صدام همکاری کردند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مردم ایران را شکست دهند و حکومت را نابود کنند، ولی نتوانستند، گفت: همانگونه که بزرگان ما هم گفتند در زمان حال هم نمی توانند کاری کنند که ایران را تسلیم خود کنند.

دهشیری با اشاره به انجام رزمایش ذوالفقار 99 در کشور گفت: این رزمایش با حضور یگان هایی از نیروی دریایی، نیروی هوایی، نیروی پدافند و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای به وسعت دو میلیون کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتخاب یک مدیر، مسئولان ارشد انصاف گرا باشند

برای انتخاب یک مدیر، مسئولان ارشد انصاف گرا باشند