مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-18دانش

شرایط اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شاهد تشریح شد


معاونت دانشجویی دانشگاه شاهد شرایط بهره مندی از خوابگاه در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.

- معاونت دانشجویی دانشگاه شاهد شرایط بهره مندی از خوابگاه در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شاهد، دانشجویان دوره دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد نیم سال سه و به بعد دارای پروپوزال مصوب منوط به ضرورت انجام حضوری پایان نامه در دانشگاه با تایید و نظارت استاد راهنما و دانشکده و تایید مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی (با ارائه دلایل و مستندات متقن) می توانند از خوابگاه های این دانشگاه برای نیم سال جاری استفاده کنند.

همچنین دانشجویان دکتری تخصصی متقاضی شرکت در آزمون جامع، در صورت اخذ آزمون جامع در نیم سال 99 به شرط تایید استاد راهنما، تایید دانشکده و تعیین زمان آزمون جامع حداکثر به مدت 4 روز(یک روز قبل از آزمون جامع، دو روز برای آزمون، یک روز بعد آزمون) برای آزمون جامع کتبی و حداکثر سه روز برای آزمون جامع شفاهی (یک روز قبل از آزمون جامع، یک روز آزمون، یک روز بعد آزمون) نیز دارای شرایط اسکان در خوابگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شاهد تشریح شد

شرایط اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شاهد تشریح شد