مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-17اقتصادي

118 تن کره پاستوریزه احتکار شده در تبریز کشف شد


سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی 118 تن کره پاستوریزه را در سردخانه های لبنی تبریز کشف کردند.

- تبریز- سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی 118 تن کره پاستوریزه را در سردخانه های لبنی تبریز کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان اطلاعات سپاه عاشورا اعلام کرد: این پرونده برای سیر مراحل به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی هم اعلام کرد: این اداره کل گشت های مشترک بازرسی خود را بر روی محل های دپوی کره و خامه که امروزه با افزایش قیمت مواجه هستند زوم کرده است.

میر احد یوزباشی گفت: حاصل بازرسی های انجام شده کشف مقادیر زیادی کره و خامه تولید کارخانه های استان با تاریخ تولید ماه های قبل است که به عناوینی به جای عرضه در بازار در سرخانه ها دپو شده بود.

وی اعلام کرد: بازرسان برای شرکت های متخلف به تعداد 12 فقره پرونده تشکیل دادند که در شعب تعزیرات به آنها رسیدگی و مجازات لازم قانونی برای متخلفین در سریع ترین زمان صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 تن کره پاستوریزه احتکار شده در تبریز کشف شد

118 تن کره پاستوریزه احتکار شده در تبریز کشف شد