مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-17اقتصادي

بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارد


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی که ایجاد شده ریشه در فرهنگ مردم و مسوولان جامعه دارد و اقتصاد مقاومتی و جهش تولید باید از جنبه های روانشناسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید محمدموسوی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه پیرامون تحقق جهش تولید باید از جنبه های روانشناسی، فرهنگی و مدیریتی مورد مطالعه قرار گیرد و متاسفانه رسانه ها عملکرد مطلوبی در این زمینه نداشته اند و نتوانستند مردم را با این موضوع مهم آشنا کنند.

وی خاطرنشان کرد:  استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بزرگی در زمینه های مختلف اقتصادی به خصوص گردشگری است اما استان بیکار و کم تر توسعه یافته ای در میان سایر استان های کشور شناخته می شود.

موسوی با اشاره به تعدادی از پروژه های بزرگی که در استان کلید خورد اما به بهره برداری نرسید، تصریح کرد: عواملی همانند، قومیت گرایی، تعارض منافع، عدم تمایل به شراکت، القای احساس ناامنی به سرمایه گذاران و سیاست زدگی ها از جمله عوامل اصلی فرار سرمایه گذاران از ایجاد و تکمیل پروژه های اشتغال زا و توسعه چهارمحال و بختیاری است.

وی تاکید کرد: باید مطالبه گری به سوی مسائل زیرساختی هدایت شود و تشویق و ترغیب برای سرمایه گذاری با معرفی سرمایه گذاران برتر استان توسط رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارد

بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارد