مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-17اجتماعي

افراد خودشکوفا چه ویژگی هایی دارند؟


کارشناس ارشد روانشناسی بالینی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس گیلان در خصوص ویژگی افراد خودشکوفا گفت: افراد خودشکوفا معمولا خود را نسبت به آنچه انجام دادند، - ایسنا/گیلان کارشناس ارشد روانشناسی بالینی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس گیلان در خصوص ویژگی افراد خودشکوفا گفت: افراد خودشکوفا معمولا خود را نسبت به آنچه انجام دادند، تعریف می کنند و کارشان بخشی از هویت شان می شود.

خدیجه کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویژگی افراد خودشکوفا، اظهار کرد: افراد خودشکوفا معمولا خود را نسبت به آنچه انجام دادند، تعریف می کنند و کارشان بخشی از هویت شان می شود.

در نتیجه کارهای شان اغلب مستقل از پاداش های بیرونی است که آنها دریافت می کنند.

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه افراد خودشکوفا این توانایی را دارند که بارها وقایع و رویدادها را تجربه کنند، گفت: آنها تجربه های اساسی زندگی را دوست دارند و از زیبایی شان خسته نمی شوند.

این افراد گاهی دارای تجربیاتی می شوند که بهترین توصیف آن، عرفان یا عمیق شدن در طبیعت است که در اصطلاح به آن تجربه های اوج می گویند.

آبراهام مازلو، پدر علم روانشناسی انسان گرا بر این باور بود که بیشتر افراد دارای تجربه های اوج هستند، اما افراد خودشکوفا آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد خودشکوفا چه ویژگی هایی دارند؟

افراد خودشکوفا چه ویژگی هایی دارند؟