مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-16اقتصادي

راهکارهایی برای جلوگیری از ریزش بورس


شرکت های بورسی می توانند با انتشار اوراق مشارکت شرکتی، در جهت توسعه و تامین منابع مالی خود گام بردارند و باید شرایط این اقدام برای آن ها فراهم شود.

- ، میثم هاشم خانی درباره وضعیت بازار سهام، اظهار کرد: منطقی است افرادی که وارد بورس می شوند، ریسک پذیر باشند و دارایی را وارد این بازار کنند که بتوانند روی آن ریسک کنند، زیرا در صورتی که به این سرمایه نیاز داشته باشند، در شرایط نوسانی بازار تلاش می‌کنند تا آن را از بازار خارج کنند که می توانند بر نوسانات بازار تاثیرگذار باشد.

آسیب شناسی ریزش‌های بورس وی با بیان اینکه یکی از چالش‌های بازار سرمایه را ورود تعداد زیادی سهامدار تازه وارد که شناختی از این بازار ندارند، دانست و گفت: در پی رشدهای قابل توجه شاخص بورس، ارزش یک سوم از سهام شرکت‌های موجود در بورس افزایش یافت که بخش عمده علت این امر، ورود افراد آماتور به بورس است که صرفا با شناخت نام ایران خودرو، سهام آن را خریده‌اند بدون اینکه شناختی از وضعیت شرکت و سهم آن داشته باشند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: زمانی که دولت افراد زیادی را به حضور در بازار سرمایه تشویق کرد، باید در این زمینه به آنها گوشزد می‌کرد که دارایی را وارد بورس کنند که بتوانند روی آن ریسک کنند و تا یکسال آینده به آن نیاز نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای جلوگیری از ریزش بورس

راهکارهایی برای جلوگیری از ریزش بورس