مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-12بين الملل

درخواست افسران اسراییلی از تل آویو برای تغییر قواعد بازی با حزب الله


با اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به سقوط پهپاد خود بر فراز روستای عیتا الشعب در جنوب لبنان، جمعی از ژنرال های فعلی و سابق این ارتش تغییر قواعد بازی با حزب الله و آغاز حمله ای را خواستار شدند که قواعد جدیدی ایجاد کند حتی اگر این حمله به قیمت آغاز جنگی با لبنان تمام شود.

- با اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به سقوط پهپاد خود بر فراز روستای "عیتا الشعب" در جنوب لبنان، جمعی از ژنرال های فعلی و سابق این ارتش تغییر قواعد بازی با حزب الله و آغاز حمله ای را خواستار شدند که قواعد جدیدی ایجاد کند حتی اگر این حمله به قیمت آغاز جنگی با لبنان تمام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی که عضو هیئت ریاست ستاد کل این ارتش نیز هست، گفت: از زمان ایجاد تنش و تصمیم تیپ منطقه شمال ارتش برای اعلام حالت آماده باش جهت مقابله با هرگونه حمله احتمالی حزب الله در انتقام از (شهادت) کمال حسان، یکی از فرماندهان میدانی این حزب که دو ماه قبل در جریان حمله هوایی اسراییل به منطقه دمشق کشته شد، شرایط این مرزها دیگر قابل تحمل نیست.

این افسر اسراییلی در گفت وگویی که روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت عصر جمعه منتشر کرد، گفت: این تنش به یک وضعیت متناقض تبدیل شده: از یک سو شهروندان اسراییلی با آزادی در خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست افسران اسراییلی از تل آویو برای تغییر قواعد بازی با حزب الله

درخواست افسران اسراییلی از تل آویو برای تغییر قواعد بازی با حزب الله