مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-12سياسي

تشیع پیکر آسمانی رزمنده ای از سپاه مدافعان جان برکف سلامت در ساری


فاطمه شفیعی نژاد با وجود اینکه در بخش حساس و مهم ای سی یو جراحی قلب انجام وظیفه می کرد ولی بارها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت هم در این مسیر شربت شهادت نوشید و امروز پیکر پاکش به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روز جمعه 21 شهریور ماه امسال پانزدهمین مدافع سلامت استان در راه خدمت به شهادت رسید؛ سیده فاطمه شفیعی نژاد پرستار ارزشمند مرکز آموزشی درمانی فاطمه الزهرا(س) شهرستان ساری در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس کووید 19 به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

امروز مراسم تشیع پیکر پاک این بانوی شهیده با خواندن نماز میت توسط نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد و پیکر پاک این پرستار مدافع سلامت به خاک سپرده شده است.

  از روزهای ابتدایی اسفند ماه سال گذشته بود که ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

خبر شهادت شفیعی نژاد؛ بار دیگر غمی جانکاه و دردی سخت را بر وجود همه ما مستولی کرده است و امروز نیز پیکر این بانوی شهیده در شهر ساری تشیع و تدفین شده است.

این بانوی شهیده در حالی امروز در خاک آرمیده که 5 نازدانه وی شب ها و روزها را به انتظار آمدن مادر از شیفت های شبانه روز به انتظار کشیدند اما از امروز باید قانع شوند که دیگر مادری نیست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشیع پیکر آسمانی رزمنده ای از سپاه مدافعان جان برکف سلامت در ساری

تشیع پیکر آسمانی رزمنده ای از سپاه مدافعان جان برکف سلامت در ساری