مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 01:202020-09-11سياسي

شرکت افتخاری آیت الله علی اکبر رشاد در مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال


آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای عالی حوزه های علمیه تهران به صورت افتخاری در مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال شرکت کرد.

- آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای عالی حوزه های علمیه تهران به صورت افتخاری در مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رشاد که خود از شاعران نامی کشور است و کتاب شعری هم از وی با عنوان تماشای جمال منتشر شده است با ارسال یکی از اشعار شان در مورد امام حسین علیه السلام با عنوان دشت مست در مسابقه ای که به نام نامی ابا عبدالله علیه السلام برگزار شده است شرکت کرد.

رییس حوزه علمیه تهران در یاد داشتی یاد آور شد که این شعر را در کربلا سروده و صرفا جهت تیمن و تبرک به نام حضرت سید الشهدا و رونق بخشیدن به این حماسه ادبی و تعظیم شعائر اسلامی در این مسابقه شرکت می کند.

سراینده شعر سپید تلویحات و رییس پژوهشگاه اندیشه اسلامی مشارکت در حرکتی که بنام ابا عبدالله شکل گرفته را یک افتخار و وظیفه دینی می داند و از همه شاعران فارسی زبان جهان برای شرکت فعال در این مسابقه دعوت بعمل می آورد.

شاعر پیشکسوت و صاحب سبک حوزوی برگزاری این مسابقه را نقطه عطفی در تاریخ ادبیات ایران دانست و برای تحقق اهداف این مسابقه بین المللی بزرگ آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت افتخاری آیت الله علی اکبر رشاد در مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال

شرکت افتخاری آیت الله علی اکبر رشاد در مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال