مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-11سياسي

راه اندازی اولین دانشکده پرستاری در پارس آباد مغان از مهرماه


نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار در شمال استان، شاهد ایجاد و راه اندازی دانشکده پرستاری خواهیم بود.

- عباس جهانگیرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: براساس نیاز و انتظارات مردم در خصوص ایجاد دانشکده پرستاری در شهر پارس آباد، نشست و جلسات مداوم با دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام و مصوبه ای در خصوص راه اندازی دانشکده پرستاری در پارس آباد تصویب شد.

وی افزود:  این مصوبه هفته های پیش مورد تایید وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت تا برای اولین بار در شمال استان، شاهد ایجاد و راه اندازی دانشکده پرستاری باشیم.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز فعالیت دانشکده پرستاری در پارس آباد گفت: توافقاتی با دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته تا از مهر ماه سال جاری فعالیت این دانشکده در شهرستان پارس آباد آغاز شود.

وی ادامه داد: شهرستان پارس آباد مغان بیش از دویست و پنجاه هزار نفر از مردم منطقه و شهرهای همجوار را در زمینه پزشکی و بیمارستانی تحت پوشش قرار می دهد و وجود این اتفاق مبارک در منطقه می تواند در تعلیم نیروها و کادر درمانی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مراجعه کنندگان موفق تر عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین دانشکده پرستاری در پارس آباد مغان از مهرماه

راه اندازی اولین دانشکده پرستاری در پارس آباد مغان از مهرماه