مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-11سياسي

جذب 7786 نیروی پرستاری در سال گذشته


سال گذشته 7 هزار و 786 نیروی پرستاری جذب شدند که یک افتخار بزرگ و کار بسیار ارزشمندی است اگر چه نسبت به حدود 40 هزار تخت بیمارستانی جدید در دولت های یازدهم و دوازدهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم حضرتی با تشریح نشست معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با گروه های مختلف نیروهای بهداشتی و درمانی به ویژه گروه پرستاری به منظور بررسی مشکلات آنها پرداخته و گفت: در این نشست ریاست سازمان نظام پرستاری و برخی از اعضای هییت مدیره نظام پرستاری تهران، مدیران پرستاری، کارکنان بهداشتی و درمانی، اورژانس، دانشجویان و  نمایندگان پرستاران شرکتی حضور داشتند و اقدامات ارزشمند انجام شده در چند ماه اخیر در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنان ارائه شد.

وی افزود: گروه های پرستاری در این نشست مطالبات پرستاران از جمله کمبود نیروی انسانی، لزوم اصلاح نظام پرداخت، پیگیری پرداخت فوق العاده ویژه و تسریع در استخدام پرستاران را مطرح کردند.

تقوی نژاد در این نشست عنوان کرد که اقدامات بسیار خوبی برای پرداخت فوق العاده ویژه نیروهای بهداشتی و درمانی در هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تصریح کرد: سال گذشته 7 هزار و 786 نیروی پرستاری جذب شدند که یک افتخار بزرگ و کار بسیار ارزشمندی است اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 7786 نیروی پرستاری در سال گذشته

جذب 7786 نیروی پرستاری در سال گذشته