مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-15سياسي

امر به معروف باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه به عنوان یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد تقی حسینی شنبه شب در نشست خبری که در مجتمع ناشران قم برگزار شد، با بیان اینکه هفته نخست محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، اظهار کرد: در نهضت امام حسین(ع) و قیام عاشورا عوامل متعددی دخالت داشتند اما اقامه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین آن است .

وی با اشاره به شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: نهضت حسینی مطالبه گری و فرهنگ سازی شعاری است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با تاکید براینکه مطالبه گری مسئله ای است که در این شعار به آن توجه شده است، تصریح کرد: تشکیل گروه های مختلف مردمی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، می گذرد، عنوان کرد: در طول این مدت ستاد امر به معروف و نهی از منکر رویکرد خود را در راستای برنامه های اجرایی دنبال می کرد اما اکنون سیاست این ستاد تغییر کرده و برنامه ستادی را در پیش گرفته است و در این راستا گروه های مردمی باید تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

امر به معروف باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود