مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-15سياسي

از احمدآباد و هاشمیه تا طبرسی سوم؛ باید به فکر همه مردم باشیم


مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: اگر ما قرار است به فکر مردم باشیم، باید به فکر همه مردم باشیم، مردم همه مردم هستند؛ چه آن هایی که در مناطقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور در مجمع عمومی جبهه عدالتخواه مردمی از مبانی و الزامات عدالتخواهی سیاسی و اجتماعی سخن گفت.

متن کامل این سخنرانی را در ادامه می خوانید: پایِش و مراقبه هویتی بعد از اواسط دهه هفتاد که حرکت عدالتخواهی در مشهد و بعضی شهرهای دیگر کشور شروع شد، تصویری از اینکه حرکت عدالتخواهی چگونه پیش خواهد رفت و به کجا خواهد رسید، نداشتیم.

الان بعد از بیست و چند سال، قاعدتاً یکی از کارهایی که باید صورت بگیرد، ارزیابی حرکتی است که تا الان انجام شده است؛ چون ما از نقطه صفر که نمی خواهیم شروع کنیم.

بالاخره تکاپوها و تلاش هایی چه موفق یا ناموفق صورت گرفته و چالش های زیادی چه در مباحث میدانی، عملی و سیاسی و چه در حوزه گفتمانی و فکری و اندیشه ای از سر گذرانده شده که این دومی در سال های اخیر دارد جدی تر هم می شود و اگر حواسمان نباشد و مبانی مان را بازخوانی و به روزآوری نکنیم، جریانی که تابلویش عدالتخواهی است، هیچ فضلی بر جریاناتی که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احمدآباد و هاشمیه تا طبرسی سوم؛ باید به فکر همه مردم باشیم

از احمدآباد و هاشمیه تا طبرسی سوم؛ باید به فکر همه مردم باشیم