مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-15سياسي

همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی «آنلاین» برگزار خواهد شد


معاون اداره کل اعزام مبلغین با همکاری اداره کل آموزش مبلغان سازمان تبلیغات، برای آمادگی مبلغان در موسم تبلیغی محرم، آموزش های مهارتی در قالب همایش مجازی برگزار می کند.

- همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی آنلاین برگزار خواهد شد معاون اداره کل اعزام مبلغین با همکاری اداره کل آموزش مبلغان سازمان تبلیغات، برای آمادگی مبلغان در موسم تبلیغی محرم، آموزش های مهارتی در قالب همایش مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام جنتی محب -معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی- با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله در آستانه فرا رسیدن محرم همایشی ویژه مبلغان و مبلغات، تحت عنوان طلایه داران تبلیغ برگزار می کند اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت های کرونایی این همایش آموزشی به صورت مجازی آنلاین ، با حضور اساتید تبلیغی، از جمله حجج اسلام میرباقری، پناهیان، عالی، طائب و قمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم حضور مبلغین جهادی را در موج اول کرونا فراموش نخواهند کرد گفت: مبلغان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، نقش بسزایی در مواسات و کمک های مؤمنانه، کمک به کادر درمانی بیمارستان ها و تدفین جانباختگان داشتند؛ محرم امسال نیز مبلغان به صورت جهادی در کنار عزاداران حسینی حضور خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی «آنلاین» برگزار خواهد شد

همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی «آنلاین» برگزار خواهد شد