مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-15اقتصادي

جانمایی شهر امیرکبیر اراک برای طرح اقدام ملی مسکن قم مناسب نیست


معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قم گفت: اینکه 11 هزار و 739 نفر متقاضی مسکن در استان قم را برای شهر امیرکبیر در نزدیکی اراک ثبت نام می کنند نشان دهنده ضعف در جانمایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن بهشتی عصر شنبه در دومین جلسه شورای تأمین مسکن استان که در محل سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد بیان کرد: در جانمایی طرح اقدام مسکن ملی باید به تأمین زیرساخت ها و کاهش هزینه ها توجه داشت، همچنین بر اساس قانون باید اقدامات لازم صورت پذیرد تا گرفتار برخوردهای سلیقه ای نشویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر اینکه ایجاد شهر یا شهرک مسکونی جدید در قم، مشکلات فراوان و هزینه های بالایی دارد گفت: ایجاد شهرک جدید در تأمین زیرساخت ها هزینه بسیاری به همراه دارد تا جایی که گاهی گران تر از قیمت زمین، با هزینه زیرساخت ها مواجه می شویم ازاین رو تقویت شهرهای کوچک و استفاده از بافت فرسوده و الحاق به قم در اولویت تأمین مسکن در قم قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق، زمین دولتی وجود ندارد و باید راهکاری در تأمین زمین اندیشید، گفت: پروژه ملی مسکن قم زودتر از استان های دیگر شروع شده اما بسیاری از همکاری ها در تأمین زیرساخت ها، شفاهی بوده و ممکن است مشکلاتی به دلیل نقض قوانین ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی شهر امیرکبیر اراک برای طرح اقدام ملی مسکن قم مناسب نیست

جانمایی شهر امیرکبیر اراک برای طرح اقدام ملی مسکن قم مناسب نیست