مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:402020-08-15حوادث

تعرض به پاسگاه قهاوند همدان بخاطر مرگ پسر نوجوان با شلیک پلیس


اگر حقی از کسی ضایع شده باشد قطعا احقاق حق می شود - سه‌شنبه هفته گذشته در پی شلیک پلیس به باند حفاران غیرمجاز در روستای شیرین‌آباد قهاوند یک نوجوان 13 ساله جان خود را از دست داد و دیگر اعضا دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روزنامه همدان پیام؛ کشته شدن این نوجوان در حادثه تیراندازی پلیس بازتاب‌هایی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت، به‌طوری‌که خانواده این پسر نوجوان با تعرض به پاسگاه قهاوند ناراحتی خود را ابراز کردند و این اقدام به انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی منجر شد.

توضیحات پلیس درباره فوت نوجوان قهاوندی برای شفاف شدن بیشتر موضوع نیروی انتظامی و دادستان همدان نیز در گفت‌وگویی با رسانه‌ها به بیان جزییات بیشتری از حادثه پرداختند.

فرمانده انتظامی استان همدان در گفت‌وگویی با خبرگزاری‌ها گفت: تیراندازی چند روز گذشته به‌منظور دستگیری چند نفری بود که شبانه دنبال حفاری غیرمجاز و سرقت اشیای تاریخی بودند.

بخشعلی کامرانی‌صالح با اشاره به شکایت میراث فرهنگی از این افراد و حضور نماینده این سازمان در پاسگاه قهاوند به‌منظور برخورد با آنها خاطرنشان کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به‌همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به پاسگاه قهاوند همدان بخاطر مرگ پسر نوجوان با شلیک پلیس

تعرض به پاسگاه قهاوند همدان بخاطر مرگ پسر نوجوان با شلیک پلیس