مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:152020-08-15اقتصادي

فرآیند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسریع یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که اهلیت سرمایه گذاران برای تخصیص اراضی و اعتبارات دولت باید سنجیده شود، گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که اهلیت سرمایه گذاران برای تخصیص اراضی و اعتبارات دولت باید سنجیده شود، گفت: عدم انجام اهلیت سنجی سبب هدررفت سرمایه و امکانات عمومی و دولتی خواهد شد.

نادر صادقی امروز شنبه 25 مرداد در کمیته اهلیت سنجی و امکان سنجی سرمایه گذاری اظهار کرد: بایستی مطالعات آمایشی در فرایند سرمایه گذاری صورت گرفته و توانایی فرد سنجیده و خط ومشی لازم تعیین شود تا مجوزی صادر شود.

وی با بیان این که بانک های عامل نیز باید اعتبارسنجی های لازم در این خصوص را انجام دهند، خاطر نشان کرد: تا زمانی که اهلیت سرمایه گذار به اثبات نرسیده نباید اراضی و امکانات دولتی در اختیار فرد گذاشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت اهلیت سنجی در کشورهای پیشرفته، گفت: متأسفانه بعضا شاهدیم در استان افراد حقیقی و حقوقی از طرق مختلفی امکانات و اعتبارات بسیاری را جذب کرده اند ولی در بحث سرمایه گذاری شکست خورده اند از این رو انتظار می رود این کمیته اهرم های لازم برای کنترل های بیشتر را به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسریع یابد

فرآیند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسریع یابد