مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:002020-08-15حوادث

زنان پرستار نمای سارق در شمال تهران دستگیر شدند


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو زن خبر داد که در پوشش پرستار و نظافتچی از منزل صاحب کار خود 10 میلیارد ریال اموال با ارزش را سرقت کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید علی شریفی رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: یکم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به همراه خانمی به نام ناهید 35 ساله به دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی از کلانتری 122 دربند تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی شد و محتویات پرونده حکایت از آن داشت که متهم به عنوان پرستار برای شاکی کار می‌کرده که به اتهام سرقت از شاکی دستگیر شده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت و اظهار داشت، چند ماه پیش به دلیل بیماری پدر و مادرم 2 پرستار و یک خدمتکار هر سه زن استخدام کردم و پس از فوت پدرم با یکی از پرستاران تسویه حساب کردم و متعاقب آن پس از مدتی متوجه شدم اموال با ارزشی شامل تابلو فرش، طلاجات، قالی ابریشم، وجه نقد، دلار، یورو و .

به ارزش حدود 10 میلیارد ریال مفقود شده است.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان برای کشف سرنخ‌هایی از سرقت و چگونگی سرقت، به منزل شاکی مراجعه کردند و چندین سرنخ از سارق به دست آورند، بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری هم دستش که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان پرستار نمای سارق در شمال تهران دستگیر شدند

زنان پرستار نمای سارق در شمال تهران دستگیر شدند