مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-15بين الملل

ادامه تظاهرات در محکومیت توافق ضد فلسطینی امارات و رژیم صهیونیستی


اهالی غزه فلسطین در شمال این منطقه با برپایی تظاهراتی، توافق امارات و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فلسطینی های ساکن اردوگاهی در شمال نوار غزه با برپایی تظاهرات، مخالفت خود با اعلام توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری فلسطین آنلاین ، شماری از ساکنان اردوگاه جبالیا عصر امروز شنبه با در دست داشتن دست نوشته هایی در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تصاویری از ترامپ، رییس جمهور آمریکا دست به تظاهرات زدند.

معترضان فلسطینی به توافق بین تل آویو و ابوظبی، تصاویر ترامپ، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن زاید آل نهیان ، ولی عهد ابوظبی را به آتش کشیدند.

  ترامپ، نتانیاهو و بن زاید پنجشنبه گذشته در بیانیه ای مشترک اعلام کرد که امارات و رژیم اشغالگر قدس با وساطت آمریکا بر سر عادی سازی روابط بین خود به توافق رسیده اند.

شیخ عکرمه صبری ، خطیب مسجد الاقصی امروز در واکنش به این توافق گفت که فلسطینی ها از این توافق شوکه نشده اند؛ چرا که تماس ها و تلاش ها برای عادی سازی از 50 سال پیش بین ابوظبی و تل آویو وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تظاهرات در محکومیت توافق ضد فلسطینی امارات و رژیم صهیونیستی

ادامه تظاهرات در محکومیت توافق ضد فلسطینی امارات و رژیم صهیونیستی