مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-15اقتصادي

35 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کردستان ساختارمند هستند


رییس پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: 35 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کردستان ساختارمند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد سعیدی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت اقتصاد دانش بنیان که در محل استانداری کردستان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه این پارک 34 پست سازمانی دارد که 15 مورد آن عملیاتی شده است اظهار کرد: یکی از مولفه های پارک های علم و فناوری، تولید ارزش افزوده و حمایت از جوانان ایده پرداز است.

  وی با بیان اینکه 107 شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان مستقر است که 35 درصد آن ساختار مند شده اند، ادامه داد: از این تعداد 6 شرکت به صورت صنعتی و  کارگاهی و مابقی در زمینه اقتصاد خلاق فعالیت دارند.

وی از سه پروژه در دست احداث  پارک علم و فناوری کردستان خبر داد و گفت: مرکز شتاب دهی برای مهندسی شیمی، اختصاص فضای کارگاهی و مرکز آموزش توانمند سازی صنایع دستی مریوان از جمله این مراکز است که برای بهره برداری از آن در ایام دهه فجر امسال نیازمند حمایت مسئولین هستیم.

رییس پارک علم و فناوری کردستان تصریح کرد: چون فرایند تجاری سازی طولانی مدت است لذا به فرهنگ سازی در این زمینه و حمایت های زیر ساختی نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کردستان ساختارمند هستند

35 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری کردستان ساختارمند هستند