مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-15سياسي

سرمایه های اجتماعی شرکت های دانش بنیان را به قدرت اقتصادی در جهان تبدیل می کند


نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره گیری از سرمایه های انسانی، ظرفیت های استان و حمایت دستگاه های اجرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان که با محوریت اقتصاد دانش بنیان در استانداری و با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: با میدان آوردن ظرفیت مردمی و حمایت دولت باید نقشه دشمنان را نسبت به این مرزبوم، نقش بر آب کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های استان، حمایت و مشارکت دستگاه های دولتی و اجرایی و ورود دانشگاه ها در این زمینه، می توان شرکت های دانش بنیان را تبدیل به قدرت اقتصادی در منطقه و جهان کرد.

 نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با  بیان اینکه با روی آوردن به اقتصاد دانش بنیان با توجه به توانمندی نیروی انسانی در استان رشد و توسعه اقتصادی میسر می شود، ادامه داد: از این طریق اقتصاد مقاومتی محقق می شود .

 قاسمی پور یادآور شد: با استفاده از سرمایه های انسانی و جوانان خوش‏ فکر و توانمند، راه پیشرفت و توسعه استان هموار خواهد شد.

طبق اظهارات وی، احداث و بهره برداری از خانه خلاق در آینده ای نزدیک در مریوان و با استفاده از ظرفیت جوانان توانمند این شهرستان، زمینه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های اجتماعی شرکت های دانش بنیان را به قدرت اقتصادی در جهان تبدیل می کند

سرمایه های اجتماعی شرکت های دانش بنیان را به قدرت اقتصادی در جهان تبدیل می کند