مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-15سياسي

استفاده از ظرفیت ها مؤلفه توسعه سرمایه اجتماعی در استان سمنان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه در برهه حساس کنونی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: استفاده از ظرفیت ها مؤلفه توسعه سرمایه اجتماعی در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت های استان سمنان مؤلفه توسعه سرمایه اجتماعی است، ابراز داشت: برای رشد اقتصادی استان و کشور باید بتوان از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب بهره برد تا نهایت در کنار سایر مؤلفه ها توسعه منطقه رقم بخورد.

وی ضمن بیان اینکه برای ایجاد رشد مثبت اقتصادی کشور باید به تقویت و توسعه زیرساخت های اجتماعی پرداخت، افزود: همراه با اصلاح فرآیندهای اداری می بایست ظرفیت کاری و توان مدیریتی مدیران و منابع غنی و پتانسیل های بالقوه اقتصادی نیز به کار گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه در برهه حساس کنونی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، ابراز داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تقویت واحدهای فعال و بهره وری حداکثری از خطوط تولید و شناسایی طرح های راکد و تملیک شده ازجمله راه هایی که می بایست در راستای جهش تولید گام برداشت تا بتوان به بهبود و توسعه اقتصادی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ها مؤلفه توسعه سرمایه اجتماعی در استان سمنان است

استفاده از ظرفیت ها مؤلفه توسعه سرمایه اجتماعی در استان سمنان است