مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-15سياسي

دزفول رتبه اول رعایت پروتکل های بهداشتی را در خوزستان دارد


سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول گفت: شهرستان دزفول رتبه اول رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را در خوزستان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی هیئاتی که تمایل به دسته گردانی دارند می توانند در محوطه اطراف هیات خود مشغول این نوع عزاداری شوند در غیر اینصورت درحالت سکون و در محل اصلی هیات میتوانند عزاداری نمایند.

وی افزود: روضه های خانگی نیز را درصورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی سطوح و مکان مراسم و در صورت امکان در فضای باز میتوان برگزار کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: جهت جلوگیری از مشکلات ترافیکی هنگام برگزاری مراسم، مکان هایی با محوطه باز و بزرگ جهت اجرای مراسمات عزاداری سه هیاتی که در شبهای دهه اول مورد استقبال مردم قرار میگیرند، آماده شده است.

وی ادامه داد: پیرو این تصمیم محل برگزاری مراسمات عزاداری هیئات محبان امیرالمومنین در کلوپ شهید رجایی، هیات روضه الزهرا در مصلا امام علی(ع) و هیات رزمندگان در حسینیه ثارالله برگزار می شوند.

علی فرهمندپور بیان کرد: سایر مساجد و مراکزی که برنامه های خاصی دارند باید با گرفتن رضایت همسایگان اطراف هیات و با هماهنگی نیروی انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزفول رتبه اول رعایت پروتکل های بهداشتی را در خوزستان دارد

دزفول رتبه اول رعایت پروتکل های بهداشتی را در خوزستان دارد