مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-15اقتصادي

صرفه جویی 70هزار میلیاردتومانی در صنعت برق کشور


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، گفت: اتخاذ سیاست های مدیریت مصرف برق کشور منجر به صرفه جویی ریالی معادل 3 برابر درآمد سالانه صنعت برق کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عصر امروز، مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 1399 (برنامه 099) در قالب  شانزدهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور مقام عالی به منظور مدیرت مصرف برق، گفت: مرحله نخست برنامه عبور صنعت برق از پیک مصرف برق در سال 97 انجام شد که شامل استفاده موثر از ظرفیت های استانی و تغییر ساعات کار اداری بود.

*مدیریت مصرف، کلید موفقیت صنعت برق کشور وی در ادامه افزود: مرحله دوم آن در سال 98 بود که با اجرای پکیج 098 بود که برنامه و مسئولیت هر کدام از شرکت ها مشخص شد و یک کار برنامه ریزی شده را انجام دادیم و مرحله سوم هم در سال 99 بود.

حائری، با اشاره به کمبود تولید برق با استفاده از انرژی آب، عنوان کرد: در سال 97، 5 هزار مگاوات با کمبود تولید نیروگاه برق آبی مواجه شده بودیم و شرایط بسیار سختی را داشتیم  که هم می خواستیم این طرح را پیاده و هم باید به گونه ای کمبود تولید را کنترل کنیم که هم افزایی خوبی داشتند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، در بیان نحوه به کار گیری مدیریت مصرف نیز گفت: اتفاقا مدیریت مصرف منجر به این شد که بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 70هزار میلیاردتومانی در صنعت برق کشور

صرفه جویی 70هزار میلیاردتومانی در صنعت برق کشور