مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-15اقتصادي

راه اندازی شهرک شیرینی سنتی قزوین به برند شدن محصول کمک می کند


مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: با راه اندازی شهرک شیرینی سنتی در قزوین می توان به برند شدن این محصول و اشتغال کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیته راهبری خوشه شیرینی سنتی قزوین ظهر شنبه در دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تشکیل شد.

مرتضی علیخانی در این جلسه اظهار داشت: در یک سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه خوشه شیرینی سنتی قزوین انجام شده تا بتوانیم به برند شدن این محصول کمک کنیم و روند کارها مطلوب است.

وی بیان کرد: تاکنون سه خوشه صنعتی راه اندازی شده و مهمترین هدف ما از شکل گیری این خوشه ها انسجام واحدهای سنتی خانگی و صنعتی تا برند شیرینی سنتی قزوین احیا شود.

علیخانی گفت: محصولات شاخصی در شیرینی داریم و در گام اول می توان باقلوا را برند کرد.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین یادآور شد: در سال قبل کارهای خوبی صورت گرفت که برپایی نمایشگاه و همایش بزرگی بود که با استقبال روبرو شد و قراردادهای خوبی منعقد شد که می توانست نوروز امسال را متحول کند اما ویروس کرونا مانع از تحول در حوزه شیرینی سنتی قزوین شد.

وی گفت: در این بخش حمایت های دولتی بسیار خوب بوده اما در برخی مواقع از استقبال بخش خصوصی بویژه شیرینی پزهای سنتی برخوردار نبودیم که باید در این زمینه اطلاع رسانی بهتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک شیرینی سنتی قزوین به برند شدن محصول کمک می کند

راه اندازی شهرک شیرینی سنتی قزوین به برند شدن محصول کمک می کند